Sabtu, 29 Disember 2012

SKINCARE SFBEAUTY

KANDUNGAN DALAM ITEM-ITEM SF BEAUTY:-

Selain kunyit, kandungan yang ada dalam produk krim siang Sf Beauty ialah temulawak. Sejenis tumbuhan herba yang turut kaya antioksidan yang melambatkan proses penuaan, turut berkesan mengubati jerawat dan merawat bintik2 hitam pada kulit.


Krim malam Sf Beauty pula diperkaya dengan sumber tumbuh-tumbuhan pergunungan serta zat tambahan dari sarang burung walit. Ia berupaya menyubur dan merangsang sel kulit agar sentiasa awet muda, halus, licin, lembut dan anjal. Selain menyegar dan melembabkan kulit, khasiat sarang burung walit juga boleh mengurangkan kedutan halus serta mencerahkan wajah.

Bagi sabun pembersih pula, ia ada campuran ekstrak buah-buahan dan madu lebah. Keistimewaan madu lebah memang sudah diketahui umum dalam memberikan kesihatan dan kecantikan kulit sejak zaman berzaman.

Gunakan set produk Sf Beauty secara teratur dan hasilnya pasti memuaskan hati anda. Ia produk yang selamat dan tiada kesan sampingan, malahan tidak membuatkan kulit kembali gelap atau kusam sekiranya pengguna berhenti menggunakannya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...